FAMILJENBUS

måndag, maj 9

Varmt ute i dag...

Oj! I dag blev det många timmar ute igen! Gick ut 8:30 och in 22:15! Gick in vid 19;20 duschade av barnen och la dom, under tiden de drack välling o skulle somna passade jag på att dammsuga o tvätta golvet (igen) syntes inte att det var det sista jag gjorde innan vi gick ut idag! Barnen var hemma i dag, hade en extra tillfriskningsdag! I morgon måste jag verkligen lämna in ert arbete så då blir det dagis, känns så surt att skicka i väg dom när det är 23 grader :( men två uppgifter kvar i skolan sen kan jag slappa igen! I dag har vi sopat, räfsat, och borstat sten! Och om jag får säga det själv.... Blev det en storm skillnad.. Hihi :)

På bild ett har Alex råkat välta vagnen och Liam låg där inom sov, men han märkte ingenting utan fortsatte sova <3

Nu går mina ögon i korsa, godnatt!

3 kommentarer:

  1. Hi hi konstigt att Liam inte vaknade. Ni har det jätte mysigt, saknar er. Tack för att du sätter in bilder, är där flera gånger om dagen.
    Ha det gott i värmen. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på Alex.
    Riktig sommar bild.

    SvaraRadera
  3. hahaha, sitter och skrattar högt för mig själv.. :P HUr fasiken kan han sova vidare när någon vält vagnen?! Underbart! Goa ungar :)

    SvaraRadera