FAMILJENBUS

onsdag, maj 11

Båten är i för i år!!

Usch är så ledsen.. El mest irriterad egentligen! Jag vet egentligen inte varför jag bryr mig... Jag har bestämt mig för längesen att skita i vad ALLA andra tycker o tänker för folk har så mycket åsikter! Skulle behöva en boheme kväll med min kära vän nickolina! Gud vad jag saknar henne mycket i bland, hon fick en verkligen att må toppen! Var det något man oroade sig över vände hon det till det positiva alltid och var aldrig dömande! Våra boheme kvällar gick ut på snacka skit, dricka några öl och röka! Och när man gick där i från var det som balsam i hjärtat!!! Saknar henne mkt!!

I dag åkte båten i, c och l skrattade av förtjusning Men a tyckte inte det var så kul när båten gick för fort! Avslutade kvällen med grillning nere på badplatsen med grannar och vänner! Mkt trevligt :) Bullen som inte badat typ på 11år sa i dag någon som ska bada el? Då sa jag ja! Jag badar om du badar.. Så när han till allas förvåning kläde av sig o hoppade i fick jag göra detsamma!

Ingen tur på jobbfronten än, tänk om man hade haft råd att gå hemma som hemma fru, men det har man tyvärr inte! Man skulle vunnit några miljoner..det ni hade varit något det!

Nä nu ska denna irriterade kvinnan försöka sova på saken lite!

Tack för i dag alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar