FAMILJENBUS

lördag, maj 7

40 grader och öroninflamation

Ja! Så är läget hos oss i dag! Bär jag kom hem från jobbet i går på morgonen var c ledsen och sa att han hade ont i öronen och var geggig i ena örat! Så jag ringde vc och fick tid 15:40, han har dubbelsidig öroninflamation. Fick sovit 2 tim. Per kom hem vid 12 men var tvungen att fixa klart jobb saker men det var ju ändå en avlastning för jag var trött!!! På kvällen kom stubb o Emma och de fixade med bryggan! Starx efter 22 var kg tvungen att tacka för mig var helt slut! I natt kom p in och sa att Alex nog hade feber han var jätte varm men hade somnat igen! Han kom in till oss i morse och han i jag sov till 10! Gott med lite sovmorgon, tack för det darling! Tog temp när vi gick upp och À hade 40.0 :( c har inte ont längre, skönt! Och det är helt omöjligt att få i honom pencillinen! Det spottas och puttas ut med tungan :( förhoppningsvis går 1ml av de 6ml ner varje fall! Sista bryggdelen kom på plats i dag... Grillade i kväll med Annika och Bullen o stubb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar