FAMILJENBUS

torsdag, april 8

Påsk mm

Det var verkligen längesen som jag bloggade nu! Har försökt att mobil blogga under påsk men fick bara att det inte gick =( Alex går numera..nästan hela tiden *duktig påg* =) Han ser så söt ut han spänner ut magen så den blir alldeles rund och går lite som chaplin..hihihi

I Fredags åkte vi till Värmland för att firra påsken med svärföräldrarna. Påskafton får Liam 39,2 och gråter och pekar sig i halsen och säger ont mamma....o´000 mitt hjärta ömade för min sötnos. Gav honom alvedon och han blev bättre..så har det fortsatt. I dag kan jag säga att han är helt frisk igen. Skönt =)

Nästa vecka blir det Liams sista vecka hos Mimma (dagmamma)...*snyft* kommer att sakna henne...framför allt tror jag att Liam kommer att sakna henne...Det känns ledsamt att han ska sluta.

Vårtecken i trädgården


Påsk mat gillar vi

Välling mellis
Bygger fint fint...

Byggare Alex i byggare bob mössa..


2 kommentarer:

  1. kika in :) fina barn =) fina bilder

    www.mammanemma.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Sv: :) Tack Sandra!
    Det är faktiskt så att jag känner mig mer nöjd med min kropp nu än innan graviditeten, trots att jag nog väger lite mer och är otränad och mjuk :) Och det är inte brösten som gör det, för de är jag redan trött på :P

    OCh tack för kommentaren i Leons blogg me :) Jag är inte heller särskillt bra på att kommentera men jag är flitig besökare i båda dina bloggar.

    Kram

    SvaraRadera