FAMILJENBUS

torsdag, maj 19

Mitt stora gryn!

Min Liam har blivit så stor!! Han är ingen liten pojk längre utan en stor kille <3 han har förändrats o utvecklats så enormt mycket den senaste tiden! O han är så rolig o lyssna på, har så mycket "skit" för sig :)
Katten har haft mask i magen o vi har pratat ganska mycket om detta. I dag när vi satt i bilen frågade Liam vart vi skulle, vi ska åka hem, pappa mår inte så bra (ont i halsen o förkyld) då tittade Liam på per o sa chockat...Pappa har du mask i magen??
Hihi Goa unge.. Hade ju varit något att säga på dagis!

Som sagt katten har haft mask så han blev portad! Men efter avmaskning med dunder tabletter får han nu komma in igen! Det är svårt att hålla koll på honom eftersom han aldrig gör sina behov inne! Han kattlådar vägrar! O det är jag väl ifs tacksam för! Har aldrig klöst inne mer än lite på dörrmattan o det är helt ok! Sover han inne ligger han nere vid våra fötter och kl 04 på natten kan man vakna av ett högt MJAUU i örat, då vill han ut o kissa... Hihi! När han blev portad byggde jag varje fall en låda som jag isolerade med frigolit o la en filt i! Får e om det duger åt herrn, såg varje fall spår av skitiga tassar där i dag :) fotar o visar i morgon! Katten som heter kissen har numera fått ett riktigt namn av Liam , Sadde :) kissen Eric Sadde 

I dag har det varit förskolans dag! De har bl.a. Varit o sjungit på Solgården där jag jobbar :) bilden på liam i regnkläder är där i från, han står o pillar med sin krona :) sen hade de varit i skogen o träffat troll mm.
På dörren in till dagis hittade jag bilderna på Liam, man blir såååå stolt i mamma hjärtat! De tycker han är så duktig o uppfinningsrik! ( precis som son mor...hihi)

Per är som tidigare nämnt sjuk o jag har åkt på vita prickar i halsen igen :( hade penicillin kvar som jag tryckt i mig :( är så trött på detta!!

Nu säger jag natti natt! 

1 kommentar:

  1. Det var en rolig läsning. Och så duktig Liam är, även jag blir stolt över honom.Krya på er.
    Kram

    SvaraRadera