FAMILJENBUS

lördag, maj 21

Fredag!

Ok! I morse hade jag lite prickar i halsen i kväll är jag vit i halsen :( mög kan man verkligen säga! Men jag har inte jätte ont mest när man rör på halsen!!! Lustigt värre men ska väl vara tacksam för det! Skit e det varje fall! Mår lite illa i dag, har börjat äta vitalslim kanske en biverkning av det? Hoppas inte!
I dag var barnen hemma hos mig, blev lite springande in i ut... Kanske en släng av rastlöshet? På em kom Helena med familj till grannarna så Liam fick leka med sin kompis Markus! de ska flytta till tovrida o har sökt dagis där Liam går o önskat samma avd, kul :)

När de plockade fram memory o började spela dessutom med riktiga regler slog det mig igen hur stor mitt hjärta har blivit! Som sagt kommer han med många roliga kommentarer nu o jag ska försöka skriva ner så många jag kan!

Annars tog vi en lugn lördag och kollade på talang!

Happy lördag på er!

1 kommentar:

  1. Så fina dina pojkar är!!!! Och så fin du har gjort din blogg! Var har du gjort det? Kan du inte bli lite bättre på att logga in på skype ;-) hade så gärna velat prata med dig! Puss och kram!

    SvaraRadera