FAMILJENBUS

tisdag, april 12

Intervju..

I dag var jag på intervju hos ark-tryckaren som administratör! Det är en tjänst som jag verkligen skulle vilja ha så det var lite pirrit i magen! Men det gick ganska bra alltid svårt att förbereda sig eftersom alla intervjuer ser olika ut! Men jag blev utfrågad massor under en time o svarade så gott jag kunde! Så i dag är det bara till att hålla tummarna att jag blir den lyckliga de väljer!

Sen hämtade jag o Annika barnen på dagis! Åkte hem o per åkte på fm möte! Stubb o virre kom, gick över till Annika o grillade korv! Barnen springer mellan oss både bra o dåligt!

Tycker att det blivit så svårt att få barnen i säng i tid nu när det är så ljust ute, Liam blir ff trött som vanligt men tvillingarna är svåra att få i säng! Speciellt om man är ute o vips så är kl 20 o det är lika ljust ute ff...
Men det är gott med sol o värme så jag ska inte klaga!

Håller er uppdaterade om beskedet ang jobbet!

Kram

1 kommentar:

  1. Så fin du är på fototna ( smalis ) trist med jobbet men kämpa på med dina studier. Kram Mamma

    SvaraRadera