FAMILJENBUS

lördag, maj 15

Lördag...

Torsdags var vi lediga, gjorde inget speciellt. Sen jobbade vi fredag och på kvällen bäddade vi ut i v.rummet och kollade på så ska det låta..bra program tycker jag! Sen på någon annan film på tv som jag inte minns namnet på!

I dag har vi haft gött väder, 21 grader. Per och Liam har rensat nere på stranden medan jag och tvillingarna vilade lite. Sen åkte vi till Aneby, sen blev det mat på Max, Liam tycker att det är såååå mysigt! Efter Max hyrde vi film och gick till lekplatsen. Väl hemma igen ville Liam ut och åka moped med pappa. Så de tog en sväng. Eftersom det är en 30-moped får man egentligen inte ha passagerare...bara om de är under 10-år då är det är fullt lagligt att åka med. Så Liam får gärna åka..jag hade tom kunnat ha två Liam (2 barn under 7år får åka) på om jag velat =)

Nu börjar jag bli trött...hoppas på en natt full med sömn..inga barn som vill ha napp och ingen Liam som tycker att vi ska bädda ner oss i soffan i stället för sängen,,,utan en natt med tystnad...


sötnosen

andra halvan av sötnos

klättra är kul =)
lyser det bus här el? dagis sa i fredags att de fått ring dit vaktmästaren för att vända på alla handtag eftersom Colin sticker...och man måste passa honom med för i honom är det fullt ös...och en riktig klätter apa...
En förväntansfull Liam

Gottttttt


"Vem va det?, vem var det som kasta?" hehe

snygging...
...och kanske det viktigaste av allt (!!) Pers högtalare till båten =) ojoj vilket tjat det har varit om dessa ögonstenar! Per vill säga tack till stubb för högtalarna! Hållarna är beställda från usa, och det var viktigt att jag fotade så det blänkte...hihi bling, bling =)

Kram


1 kommentar:

  1. Tack för alla fina bilder och allt roligt du skriver. Saknar er jättemycket.
    Många Kramar Mamma

    SvaraRadera