FAMILJENBUS

onsdag, april 21

Det var längesen..

Vet i fasigen vad som har hänt. Brukar ju mobil blogga men det kan jag inte längre. Försökte göra det till påsk och ännu har jag inte fått rätt på det! =(

Jag är varje fall nere i Malmö hos släkten min. Jag och barnen. Pappa är hemma. Ska stanna tills på söndag *mysigt* men jäkla skit väder ute. Hade hoppats på mycket lek och bus ute.

Har inte hänt så mycket sen vi kom. I lördags var vi på kalas för Emilia och Victor. Roligt att träffa alla igen! Igår var vi och köpte nya skor och gummistövlar till alla kidsen. Liam valde snabbt vilka skor han ville ha sen gick det inte att ändra på. Men skorna han valde var fina så det gjorde ingenting!

Nu är syrran och Liam hos Emilia i skolan och bjuder på glass då EMILIA fyller 7ÅR i dag! Grattis grattis sötnos!

Själv ska jag passa på att duscha nu när de minsta sover sen blir det en snabbis till mobban ska försöka få mamma att passa barnen en liiiiten stund!

Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar