FAMILJENBUS

torsdag, april 1

Bio och Polaren och pyret

Var på bio igår med Annelie vi såg Flickan från ovan, och såååååå besviken jag blev. Så ni som tänkt att se den..se den hemma i så fall så ni kan snabb spola.. Under filmen kollade jag på klockan 100 gånger och 20 minuter kändes som en evighet! Den var inte alls kuslig och spännande utan flummig som fan...

Liam har ju en röd polaren och pyret jacka och en av tvillingarna kommer att ha en Marinblå pop jacka, frågan är nu...ska jag ha en marin blå jacka till så de blir likadant klädda eller ska jag ha en i en annan färg?? Vad tycker ni? lika el olika??

Liam har typ denna...

Denna finns i familjen med..

Sen är frågan vilken som ska flytta in hos oss... De finns ju i mängder av färger, brun, grön, röd, ljus blå, gul osv...

Exempel..


6 kommentarer:

  1. Jag tycker en av grabbarna bus ska ha en grön. De är så fina...
    köper du de nya el på tradera??

    SvaraRadera
  2. hur mår de idag förresten??

    nästa vecka måste vi ses

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att en av tvillingarna ska ha en grön :)

    SvaraRadera
  4. jag hade kört 2 marinblåa :) ha en mysig påsk med familjen! kram

    SvaraRadera
  5. Absolut grön!!!

    SvaraRadera
  6. Båda ska ha gröna. Kram

    SvaraRadera