FAMILJENBUS

fredag, mars 5

Då var det fredag igen

Fredag och min Löjtnant Larsson är i väg och jobbar..trist en helg utan honom men kul för att mormor är ju här =) Så mysigt!! Inte så mysigt är att det är sååå kallt ute ff..nätterna är ff så kalla som -22,7. Men när solen tittar fram på dagen så njuter vi massor!


Barnen är busiga som aldrig förr. Colin har bara slagit sig EN gång. Han börjar bli jätte duktig på att gå upp och ner från soffa/säng stol osv..


Alla trollen somnade 18:30 i dag. Nu ska jag se om mormor vill spela lite kort eller Yazui...eller ska man kanske passa på och lägga sig och läsa i Gi boken innan john blund kommer?!

Har fastnat för Odd Molly, sååå fina kläder, men tyvärr för dyrt för min plånbok. Men Jag ska ge mig en kofta i present till mig själv när jag känner att jag kämpat hårt med vikten och är värd det!! Vill ju känna mig fin i kläderna =)
Hanna har så himla fina Odd Molly. Tror tom att hon har Jackan nedan..Vackert!

Godnatt

Denna är så fin


Kram









5 kommentarer:

  1. Hej!! Så skoj att du hittade till min blogg och lämnade ett litet spår efter dig, uppskattas verkligen!!
    Kan världen vara så liten eller visste du att vi också bor i Tovrida??:)Nyfiken:)
    Så fina kläder Odd molly, koftan är min favorit sucktat efter länge men så dyr!! Ha en härlig helg i solen som skiner över Tovrida:)
    Vi ses!!
    kram kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh Sandra, nu menade jag inte alls så. Tror jag ska göra lite ändringar i mitt inlägg. Förstår dig helt och hållet och det lät lite galet så som jag har skrivit det.. Jag menar mest de som har en liten mage efter graviditeten och som gnäller över det.. Det gjorde ont i mig som kämpade för att bli gravid.. Jag hade mer än gärna haft den där magen.

    SvaraRadera
  3. Sandra, tycker du ska läsa kommentarer ordentligt innan du avlägger en bitsk kommentar tillbaka. Allt som skrivs är inte riktat till dig, tänk lite på det innan du uttrycker dig... och som sagt läs ordentligt innan du kommenterar... Du kanske inte känner dig lika träffad då..

    jaja, hoppas allt är bra med er där ute på vischan.. vi hörs
    kram

    SvaraRadera
  4. Hejhej! Ja visst e hon pappa upp idag, det säger alla.. jätte lik Anders! man kan inte ta fel på vem som är pappa inte ;) jackan är tyvärr från en gammal kollektion, fick den en jul för 3 år sen av Anders... men håll utkik på tradera, kan ju mkt väl dyka upp där! Provade koftan du har på bild här idag, sjukt fin röd färg!!! väska är köpt på HM värsta kapet 149kr!!! va gör du annars om dagarna? mammaledig va? kram

    SvaraRadera
  5. Så du har gått och blivit en fashionista på äldre dagar???
    Tycker dock att du kan uppdatera denna bloggen lite oftare, bättring tack!!!
    Hoppas allt är bra med er...

    SvaraRadera