FAMILJENBUS

torsdag, februari 11

Ny blogg om min vikt resa



Jag har en annan blogg med, vissa läser den redan andra vet inte om den. Jaghar valt att kalla den, Vägen mot 56kilo och den handlar helt enkelt om mig och min vikt resa.



Det är en blogg med mycket personliga uppgifter som vikt, mått osv så jag har lösenords skyddat denna bloggen.



Jag behöver allt stöd jag kan få....jag vill verkligen lyckas denna gången men i bland är det lätt att se kortsiktigt och dom dagarna går det mindre bra. Jag kommer säkert att falla åter i dumma gamla vanor...men jag ska raskt försöka ta mig ur dom igen!!



Så vill ni hänga med på min vikt resa gör ni så att ni ant lämnar er mail adress här eller skickar den till min mail så skickar jag en inbjudan.


(Det kommer då ett mail till er med en länk när ni trycker på den länken kan ni välja att ant skaffa ett google-konto att logga in med eller så loggar ni in som gäst. Som gäst kan man besöka sidan i 30 dagar utan att skaffa google-konto. Vill ni inte skaffa google-konto kan jag på nytt skicka en inbjudan, men ni får själv säga till när det är dags!!)



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar