FAMILJENBUS

fredag, februari 19

Fredag och helg igen!!

Fredag igen. I dag står det VED på schemat som varit slut u i två dagar..Så Per och Liam ska fixa detta och jag och tvillingarna ska gå en runda på stan så länge...
Vaknade i natt och VAD såg jag jo en MASSA SNÖ...igen!!! Tycker det kan gå mot vår nu..Men jag ser inte framemot när all snö töar...vilket slask det kommer att bli...allt detta vatten. Fördelen hemma är väl att allt vatten kommer rinna ner i sjön =)
Pappa: Vad säger du?? slår den nya headern konstgalleriet..el varjefall likasinnad??

De ringde nyss från barnomsorgon och det visade sig att jag inte kommer att vara mammaledig länge till...detta med både sorg och glädje. Alla 3 kommer att börja på förskolan i Lekeryd den 26 april...tänk att pluttarna små har blivit stora...vart tar tiden vägen!! Jag hade hoppats på att Liams kulle fått igång talet lite mer...jag är så rädd att han ska bli mobbad /utstött om han är som han är... =( inte pratar så bra...
Liam kommer ant hamna på Ugglan 3-5år
Tvillingarna på Myran 1-3år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar