FAMILJENBUS

fredag, februari 19

Dagen..

har varit bra. Jag och tvillingarna åkte som sagt till A6 och kollade runt lite...efter MÅÅÅNGA om och men och MYCKET provande hittade jag äntligen ett par jeans som sitter sådär varjefall.. Tjejen som hjälpte mig torkade sig på skoj i pannan och sa skam den som ger sig..men nu slipper jag gå med rumpan bar varje fall =) Sen skulle jag och tvillingarna äta, men det fanns inte plats för oss någonstans..och mitt humör började svika mig lite...efter att varit runt på alla ställen även inne på Ikea (vilket var helt hopplöst) så somnade barnen och jag kunde parkera dom och äta själv...En god sallad på Majoren. Hittade snygga dojor till twinsen!

Liam var ju med pappa och fick åka lastbil och köra det dära flaket upp och ner. I kväll har dom varit ute och staplat allt...duktiga Liam =)







1 kommentar:

  1. åh va fint du har fått det här inne :) smoothie is the shit.. har blivit helt besatt ;) brukar köra lite allt möjligt i dem, men i dagens första var det, hallon banan och kiwi :) det e nog favoriten! ha en mysig helg med din fina familj! kram

    SvaraRadera