FAMILJENBUS

måndag, december 14

Redan ny vecka..

Önskar att mamma och tulle hade kunnat stanna lite längre...det är så roligt att ha dom här.
Söndagen gick i söndagens tecken och var en ovanligt låååååååång söndag, den tog aldrig slut.. När kl skulle bli 16:00 trodde jag att det var dags att lägga barnen =)
Beställde Pizza och Liam åt med god aptit =)

På kvällen kollade vi på den svenska filmen solstorm. Jag har alltid ratat svenska filmer men måste säga att de är faktiskt ganska bra. Jag har dock problem med att höra vad de säger så volymen måste vara hög. Det är inte alla man kan texta , tyvärr. Funderar på att köpa trådlösa hörlurar så jag kan höra bättre =)

Vaknade i morse kl 08:00 av att Alex hade vaknat. Jag per och liam sov som 3 stockar i vår säng. Sen skickade jag i väg per och Liam dukade frukost, gick ut på lång promenad, middag, damma och dammsög, per och Liam kom hem, middag igen, natta barn, kvällsgodis med gurka och morötter och vitlöks dip till Csi, nu säng...

Natti natti..

Lägger upp lite videos från mobilen...söta Colin går så fint när man håller han i hand =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar