FAMILJENBUS

söndag, december 13

Lucia...

Då i vårt mörka hus stiger med tända ljus, Sankta Lucia sankta lucia....
Då var det Lucia och ett STORT GRATTIS till MORMOR som fyller 74år i dag!

Vi brukar myza och äta lussebullar och dricka varm choklad när det är Lucia men det är lite konstiga sånger så när ALLA sov i morse passade jag och Per med på att sova...Hade det varit en vardag hade vi gått upp men det är ju Söndag...

Liam skulle som sagt gå Lucia i går men när vi kom dit (lite sena som vanligt) så ville han inte så han satt och tittade på sina kamrater när de lucade...sen fikade vi och körde hem för att äta mat! På hem vägen hämtade vi Liams nya skor som tyvärr nog är för små =( och mitt Buzzador paket med Nestlés nya yoggi. Fick 8pkt x 4 (32 st burkar) att äta själv och dela med mig av. Som Buzzador får man erbjudande om att prova olika saker. Förra gången fick jag 10 tuber med Dentivit tandkräm. Som Buzzador ska man testa produkter bjuda in vänner som ska få testa dessa med och berätta lite om produkten. Sen fyller man i en jätte kort rapport på datan sen var det klart! Man kryssar i vad man är intresserad av.. sen kan man få allt från grillpaket från Scan till Deo från Nivea till baby prylar. Om ni vill bli Buzzador klicka här och anmäl er...Kom ihåg att ange mig som tipsare =)

Nu är det dags för tända ljus och äta frukost!

Höres senare, återkommer nog med lite bilder!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar