FAMILJENBUS

torsdag, oktober 15

Veckan som gått!

Ledsen att jag inte uppdaterat mig bättre under veckan vill så gärna visa er lite foto men jag förstår som sagt inte HUR man gör och jag har hoppats på att pelle och jag skulle få 5 minuter över för att kolla in problemet men icke..
Nåja lite kort får ni här vad som hänt sen sist:

Söndag: Per snickrade upp ett skydd för våra utomhus saker, mest så att Liams traktor, cyklar osv inte skulle förstöras av regn, snö och slask. På kvällen kom Stubb och Martina och åt kräfto och räkor. Mycket gott och som vanligt jätte trevligt. Hihihi jag skäms nästan för att skriva det med jag googlade i lördags när det var dags att ställa om klockan och då fick jag att det var i dag, Så vi ställde om....*s* Vi låg en tim back hela dagen tills stubb och Martina kom och berättade att klockan var 18 inte 17 =)

Måndag: Upp och i väg och lämna Liam hos mimma sen körde lasset till Karlskrona. Per jobbade och jag och tvillingarna gick på stan. Men usch vad kallt det var. Det blev mat på Mc Donalds med mer makaroner runt oss än i magen =) Sen gick vi en runda på stan och jag hittade en JÄTTE fin rattmuff här för nästan 3 år sedan och nu hittade jag butiken Partaj igen och där längst i i hörnan hängde den fortfarande. Så för 100 kr blev den nu min. den är rosa, lurvig och med text står det the bitch car...Så nu måste jag ju ta körkort snart! På vägen hem fick vi bromsa för en liten räv, så fin den var...Hemma vid 19, farbror stubb har passat Liam.

Tisdag: Vaknar i natt och vad ser jag utanför mitt fönster jo... det SNÖAR.. jag var tvungen att gå ut och se om jag verkligen såg rätt...några tim senare när morgonen kom är gräsmattan täckt av snö...Var är pulkan...hamm ska ha en baby pulka någonstans. Liam är ju hemma i dag från mimma..men sen kom morgon solen och sakta försvann all den fina snön. Per har jobbat nere i Malmö och kom inte hem förrän klockan var 20. Tidigare utbröt ett litet kause allt på en gång, tvillingarna vrålade för att jag inte ger dom mat snabbt nog, kaffet hade ramlat ut i min sminkväska och droppade på hela stolen och Liam råkade spilla ut en hel burk feta ost som sipprade ut över hela golvet, oljade ner tapeten, och smorde in pers data väska. Allt detta skede inom 2 minuter och runt köksbordet...Helt otroligt! Men till kl 21 hade det lugnat sig och vi kunde se House.

Onsdag: Träning i dag. Tror nog lite att soffan håller med mig pytte lite om att detta passet inte är vidare bra. Men jag ser ändå fram emot varje onsdag för då ska jag träffa min bästaste soffan och förhoppningsvis ska vi äta lunch och umgås lite efteråt. Igår åt vi taco buffe på Majoren, igentlligen är den inte så god men den är himma bra ändå. Sen blev det en sväng på ikea. Köpte lampor, batteri, hundbajspåsar, galgar, och 8 kuddar så nu kära gäster behöver ni inte släppa med er kuddar själv. På kvällen kollade vi på Livakterna, true blood men jag somnade i slutet på livakterna =( I morgon kommer Louise hit. Ska bli mycket kul. 

Tack soffan för hjälpen med besöks räknaren.

Kram och puss 

3 kommentarer:

  1. men vad du tjatar om passet. och nu blandar du in mig. jag är nöjd, så det så.... tramsmaja

    SvaraRadera
  2. Av ALLT det som jag skrev såg du just bara de två meningarna....

    SvaraRadera
  3. Nu skojjar du lite med oss tror jag allt Sandra... kollad eockså internet nu, för jag har itne hört nåt alls om o ställa om klockan.. men det är ju den 25e oktober som den ska ställas tillbaka en timme? :O *förvirrad* Kram Tess

    SvaraRadera