FAMILJENBUS

söndag, oktober 18

Värmland

Måste börja med att skriva GRATTIS PERNILLA PÅ FÖDELSEDAGEN i efterskott, jag glömde, suck jag förstår inte hur man kan vara så värdelös på att komma i håg, speciellt dom man älskar borde jag väl minas men Nej. Jag får skämmas och erkänna att jag glömde nästan min egen mor med. Har nog fått detta efter min far som inte kommer ihåg så bra han heller.

I fredags åkte vi till Värmland, skulle rest bort och varit barnfri hela helgen men med glömska, hattande, tveksamheter, missförstånd och att något dök upp igen så sket sig allt så jag hängde med till svärmor och svärfar i stället. Men måste verkligen bruka alvar med att komma i väg själv snart innan jag kvävs, ingen orkar vara mamma 24 tim om dygnet året runt (mamma är man alltid, förstå det rätt och vänd inte till orden)

Helgen har varit lugn, det är lite trångt i stugan och det har allt varit jobbigt för oss alla. 

Tänkte jag skulle kolla in Lchf -LCHF står för Low Carb High Fat. Vilket betyder ett minskat kolhydratsintag och ett ökat fettintag. Metod används för att uppnå bättre hälsa & behandla övervikt eller diabetes typ 2.  Godkänd viktminskningsmetod av socialstyrelsen. 

Nyfikna kolla in på: http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf

En kvinna som verkligen är en inspiration hon har gått ner 57,7 kg på minde än två, som hon själv skrev utan blod svett och tårar.  http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.1307271

Eller googla på lchf.

Nu har Alex vaknat och han hänger över datan...

På återseende.

1 kommentar:

  1. Nu tycker jag att du var orättvis, jag måste ju lyssna till Maxens behov...

    Hoppas ni hade det bra i Värmland...'

    Kramen

    SvaraRadera