FAMILJENBUS

torsdag, oktober 22

Snart helg igen!

I går var det träning, Stepp och vilket bra pass. =) Det känns i dag att man var och tränade igår, jag går gärna från salen svettig för då vet jag att träningen har gjort nytta =) Efter träningen gick jag till Br skulle försöka hitta ett byggarbälte till Liam men det fanns inget...får leta vidare. Sen bev det lunch på åhlens, bakad potatis med skagenröra och kaffe. Dagens inköp blev, 2 st hår klämmor, 1 flaska med Salt water spray-beach hair, 3 leggings i färgerna blå,brun och grå och sist ett par nya mjukisbyxor =) (äntligen). sen var det dags för Per att hämta mig!

I går när vi hämta Liam hade han nyss kräkts 3 gånger *stackaren* han hade haft ont i magen tidigare under dagen men när vi kom var han som vanligt det var full rulle och lite till. Men han är hemma i dag för man vet ju aldrig. Just nu ligger han och slöar i vår säng och tittar på andra sidan häcken..

Tvillingarna har nu under de nätterna som varit vaknat 5-6 gånger med en st matning, om jag tänker efter har det nog alltid varit så här (förutom under en kort period då de sov nätterna...vart tog de vägen =() jag har bara inte reflekterat över att de har varit vakna så många gånger tror det har gått lite på rutin sen Liam kom. Har var förstås väldigt speciell med det här med att sova, eller INTE sova kanske beskriver han bättre. Men nu sover han gott i sin säng i sitt rum hela natten och när morgonen kommer tassar han in till oss och säger gomojon... =)
Vet inte, men jag tror tyvärr inte jag kan påverka hur de ska nanna om nätterna (fast det hade ju varit bra) Liam som ju som en ängel i sin vagn, älskade den men aldrig annars. Tror det är som Bm sa att de ändrar sina rutiner hela tiden, när man väl har fått en rutin att fungera och man tycker de sover bra så kommer de in i nästa fas och allt blir annorlunda igen. Försök att tänka på detta sa hon då blir det lättare att ta förändringen. Jag vet inte men det här med att inte få sova hör väl till små åldern, men när de fyller ett då jäklar är det dags att sova då blir de stora gossar =)
Syrran brukar säga din tid och sömn kommer med när dina barn blir äldre....

Nu sover tvillingarna så jag ska ta och kolla å Grays anatomy tänkte jag, bilder kommer kanske några i kväll..

Pössss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar