FAMILJENBUS

onsdag, oktober 21


Efter regnet kommer solsken, det är nog sant för i dag har det varit en alldeles underbar dag! Alla mina guldklimpar har varit på strålande humör. Tvillingarna har varit små tjuriga o inte somnat fören runt 20.30 men nu kanske vi vet varför...för mkt sömn dagtid :-D de sover ett par tim runt 12 och fram sen får de vara vakna till 18.30 och bums så somnar dom. Har fått napp en gång i natt o när jag vaknar av att något låter i babyvakten känner jag även en söt liten fot o arm. Liam hade kommit o krypit mer gör mig..kollar på klockan, 06.30 oj, så mkt! Tvillingarna får välling o sommar om jag o liam leker lite på hans rum. I dag har verkligen livet varit guld. I morgon är det träning igen. Lust att göra mig sällskap till lunch? Hör av dig! Kram o godnatt. Ps. Hoppas mina skruttar sover likadant i natt ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar