FAMILJENBUS

onsdag, maj 2

Helg

Haft några underbara dagar med vänner på besök... Har lekt, solat, varit i skogen och varit på upteck!

Sitter just nu på bussen kl är 06 och jag försöker att vakna till liv.. Är ingen morgon msk... Och just nu ingen kvälls msk heller! Tar 30 min för mig med bussen, så det är helt ok :) synd bara att den inte går oftare men det ligger just nu ett mail hos länstrafiken om önskemål.. Speciellt på helgen då första bussen går 12:30... Vi på landet jobbar ju med!
På tal om buss så har det nu från den 1 maj införts något som heter närtrafik för oss som bor på landet och har mer än 1km till bussen (jag har 3km) då bokar man buss som hämtar en hemma vid dörren! Mkt bra satsning tycker jag :) tyvärr börjar denna gå kl 09.. Annars hade man kunnat ta den tidig morgon in till stan! Men ska boka två resor hem tor och fre när jag slutar sent!

Dags att stiga av och byta buss!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar