FAMILJENBUS

söndag, mars 18

Lycka!

Igår kom farmor oh farfar på besök.. Till stor lycka för pojkarna har verkligen längtat!!

De passade på gratulera tvillingarna med varsin ny cykel och hjälm! Och vilken lycka :) tack för fina presenter! Liam han fick med en ny hjälm och vi fick blommor :) i går mös vi och testade födelsedags presenterna! Liam sov ute i gäststugan hos f och f men hade vaknat 04 för och ville gå in... Inte för att han var ledsen eller så utan han tyckte det var dags att stiga upp då! Hans nya uppsägningstid den senaste tiden har flyttats från 05:15-06:00 till 04:00 helt otroligt... Det är ju ff natt då :(

Men halv 6 kom dom in och vid 07 vaknade tvillingarna och jag och per kom upp vid 08! Vi åt frukost och sen åkte vi till torget! Jag köpte nya spislock, påsk fjädrar och så påskägg att dekorera med!

Sen åkte vi till biltema, liams cykeldäck hade gått sönder så f och f köpte nya däck :)

Sen fortsatte dagen med mat och fika... F och f gick och la sig vid 21 och jag och per kollade på filmen Below.. Och mitt hjärta var i halsgropen hela tiden... Vilken spännande film!

Nu ska jag sova... Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar