FAMILJENBUS

söndag, mars 11

Helgen

Jaha.. Jag har ff ont i halsen :( fast bara på ena sidan och örat värker .. Får ringa och höra med vc i fall jag ska vänta ut det fler dagar el i fall de ska ta en titt igen! Usch jag hoppas verkligen att det dröjer många många år (el aldrig) som jag blir så dålig igen!

Skulle jobbat i helgen men har inte mått bra och jag har känner mig matt och trött :( förutom det onda mår jag jag bättre med tröttheten!

Snart är det dags för praktik och om det går som det ska är jag undersköterska den 8maj :) på tisdag ska jag på anställnings intervju på akutmottagningen.. Skickade intresseanmälan om alla lediga tjänster så jag vet inte riktigt vilken anställning det rör sig om men jag tror att det är sommarjobb! Det hade såklart varit kul med en riktig anställning men ett sommar jobb är ju en fot in på sjukhuset och möjligheterna ökar!
Så nu har jag tittat runt lite på vård nål.. Är ju svag för rosa ;)

1 kommentar: