FAMILJENBUS

fredag, mars 30

Härliga fredag :)

I dag gjorde jag ett frest och flyttade soffan... Wow sa Liam lycklig över alla hans saknade saker, som julafton på nytt :)
- Mamma nu vet jag! Det är soffan som är tjuven hihi (Liam)

Lagade lunch och slängde ihop en sockerkaka packade fika väskan sen begav vi oss ut i skogen för att plocka björkris, dekorera dom får vi göra i morgon för vi gick in fören det var kvällning!
För 6 månader sen försvann Colins vantar och i dag återfann vi dom igen! De låg vad "kojan" som vi har i skogen! Ska bygga en större och mer rejäl..

Sen lekte vi med Henry och Annika (ja Annika va med i skogen med) cyklade, plaskade och lekte!

Nu är kl 21:30 och jag funderar på att ta natt.. Lite trist men jag är inne i en period där jag älskar att krypa ner i sängen i få sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar