FAMILJENBUS

onsdag, november 2

Trötta..

Både jag och per känner oss utslitna och enorm trötta! Hade varit skönt att få komma ut o äta en middag tillsammans utan barn! Det var lääääänge sen nu vi var ensamma! Sen vi var barnfria tillsammans ett dygn var nog när Liam var liten bebis och syrran passade honom! Nu verkligen längtar vi efter att få komma iväg! Bara få vara och ta hand om varandra! I november är per borta 12 dagar sen i december hoppas vi kunna åka i väg! Så kära släkt och vänner är det någon som skulle vilja passa våra små guldklimpar tor-sön el Fre-sön någongång i december? Vi kan köra dom ner till Malmö med!

Sen en fråga till helgen v46 ska både jag och per jobba.. O det blir lite jobbigt... Vi skulle behöva även då någon som ser till barnen lördag o evt sön medan jag sover!!

Fundera på december o hör av er!!
Puss o kram

1 kommentar:

  1. Hade gärna gjort det, men tror inte att jag hinner. 80 kartonger som ska packas upp, samt lite nya möbler som ska fixas till, sedan är det planering för julen, känns som jag skulle behöva några månader på mig innan julen kommer. Är så ledsen att jag inte kan ställa upp för er. Hoppas du förstår.
    Kram till er alla

    SvaraRadera