FAMILJENBUS

tisdag, november 8

Dåligt av mig..

Att inte ha uppdaterat på länge, det har inte hänt så mkt el det har hänt massor egentligen, Liam skänker oss ff mkt skratt om dagarna, han har så mkt roligheter för sig! I dag sa han att han ville börja på kvälls gymnastiken, jag har ju funderat på den innan men den är så tidigt! Ska anmäla honom till nästa termin och se hur bi kan pussla ihop det! Ant får jag skjutsa honom på en cykel el kanske han kan cykla själv! 5 av hans kompisar på dagis går på gymnastiken! Över till i morse då var grabben riktigt tjurig :/ allt bar fel! Han skulle ta foto i dag och han ville ha tupp kam sa att hans hår var för långt och gjorde vid det med vax, men ack så fel allt var... Han slet av sig tröjan och skulle ha gårdagens skitiga på sig, håret var fel osv osv! Senare på dagen ringer de från ugglan och en av hans fröknar undrar om liam får ha tupp kam, hans kompis på dagis hade vax med sig och skulle ha det! Och det fick han såklart! Killen ville ha tupp kam på fotot, min älskade pris e lika söt i allt ❤

Colin maler på.. Hela meningar och non stop! Alex hänger på men inte riktigt mkt! De bråkar med varandra jämt men det varvas med kärlek!

Per snickrar och lägger tegel och jag har hjälpt till lite, riktigt kul faktiskt men jag kan ju inte lämna barnen på marken själv!
Jag pluggar och pluggar så pennan glöder! Har haft MVG i kurserna innan och det vill jag fortsätta med men det kräver med en hel del!

Jag längtar efter att bar få vara.. Gud vad skönt det hade varit!

Sov gott alla!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar