FAMILJENBUS

tisdag, september 13

Helgen

Hade vi fint besök från Skåne! Syster med fam var och hälsade på :) så himla mysigt att ha dom här! Synd att tiden ska gå så otrolig fort bara! Ayhan hjälpte per väldigt mkt och han var mycket nöjd över vad de åstadkommit :)

I fredags var vi i skogen (igen) det blir lätt så när den ligger runt hörnet.. Hihi! Byggde koja, jag är dock ingen expert inom området så vi får nog ta med oss mannen i familjen ut! Men jag lärde mig en ny svampsort :) trattkantarell som brukar komma mer sen höst, men som det fanns MÄNGDER av nu! Tänkte koka trattkantarell soppa! Passar bra nu till dessa ruggiga höst dagar! Jag dricker ff mitt pulver! Glömmer att dricka dom gör jag med! I dag blev kl närmre 12 innan jag kom på att jag glömt att dricka frukosten! Har druckit 2 färdiga och en pulver i dag! Frågan är kan det vara så att man slutar känna hunger tillsist!
Måste såklart kolla vågen i morgon, kanske höres då med :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar