FAMILJENBUS

fredag, juli 15

Detox

Då har jag Googlat runt lite och jag är sugen och ska framöver köra en detox kur på två v för att sedan köra vidare på gi som det var tänkt! Att köra gi efter detox är perfekt! Tanken med detox är att få en fräsch känsla i kroppen, få bort mitt socker beroende och rensa ut kroppen på alla möjliga gifter! Ja! Mitt kaffe ska jag dricka men jag kommer att dra ner på det! Har hittat en hemsida dör det finns två v färdiga menyer och sen 4 v gi menyer!

Jag hoppas att jag under dessa två veckorna skulle kunna komma i väg på simning men framför allt få bada bastu två gånger/v. Bastun för att rensa ut ännu mer slagg produkter o man känner sig fräsch efteråt tycker jag! Någon som vill hänga på o basta o evt simma så hojta :)

Här är länken till hemsidan om någon är nyfiken, http://www.kosttips.se/detox.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar