FAMILJENBUS

torsdag, maj 12

En helt underbar onsdag!

Ja! Det har det verkligen varit! Strålande sol 27 grader och vindstilla! Vi gick ut redan vid 8, barnen ska helst vara ute innan de vaknat! Lekte lite ute, sen blev det dags för lunch, Annika kom över med spenat o fiskpinnar i jag hade lax och ris, mums! Under tiden laxen stektes bakade jag en kaka som vi skulle ha med oss ut till skogen! Efter lunch blev det mer lek och bad.. Vid 14 packade vi våra ryggsäckar och gav oss i väg på skogspromenad! Sååå mysigt! Kollade på myror, kottar o plockade pinnar, drack kaffe saft o åt kaka! Liam bar hundgodiset dit o hade koll på hundarna och Colin hade det hem :) han var så himla nöjd, ja hundarna med tror jag som fick mkt godis!
Tänk egentligen hur underbart vi bor! 4km till Ica, skola o dagis, 20 m ner till sjö o strand, o skogen precis bakom hus knuten med fantastiska promenad stigar!

Oo' vilken dag! Fler av dessa vill jag ha :)

2 kommentarer:

  1. Så mysigt ni har det, blir avundsjuk. Mina tre små guldklimpar ser ut att må bra. Hoppas att vi ses snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Saknar dig gumman! Är glad för att du bloggar så att jag kan läsa om hur ni har det! Sköt om er!
    Puss och kram <3

    SvaraRadera