FAMILJENBUS

tisdag, mars 29

Helt slut..

Ja jag är verkligen helt slut, att vara hemma med ett maginfluensa barn o två friska som springer om kring tar verkligen på krafterna! Alla tre vill ju ha uppmärksamheten och Alex e som han blivit utbytt mot en tokstolle :) C är som sagt ff dålig :( det enda han vill äta o dricka är mjöl och sin morgon o kvälls välling! Försöker att ge honom "bra" mat men han vill inte ha så när han tog en risiftutti gick han äta den! Bättre lite vätska även om det kommer ut igen än inget! Något får han förhoppningsvis behålla! Liam älskar ju att skriva, kul tycker jag och om några dagar kommer mormor o tulle och det är ett herrans tjatande så jag gick göra en liten kalender så vi kan bocka av!

Nu är kl mycket o jag e vrål trött, men innan jag avslutar:

Kl kväll i dag: per ringer o säger att han är försenad hem.
Precis när jag ställt fram maten på bordet så händer Världens jävla skit olycka Colin hade legat på golvet o lekt så bajset hade runnit ut över allt under honom, o bajs över golvet så in i duschen med honom, jag har bajs på glas ögat o på näsan o bajset fick jag lämna där på golvet för att sanera c först! när jag kommer ut står en man utanför som jag tittar frågande på, hej! Jag ska kolla på era altan dörrar! Skit inget jag vet om! Men jag försökte få fatt i per som inte svarade, inte förren 10 minuter senare upptäcker jag att jag har vit genom skinlig tröja på mig utan bh och behöver jag säga att det var denna tjejen som stod ute o frös med :/ under tiden jag hjälpte honom fick barnen äta, o Alex lyckades servera sig själv med lingonsylt, resten går ju att räkna ut!!

Nu kan jag tycka att situationen var lite komisk men jag lovar det tyckte jag inte då!!

Natti natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar