FAMILJENBUS

lördag, mars 26

Gräsänka..igen!

Jaha 3:e helgen denna månad är så är per borta igen... Vi hinner varje fall inte tröttna på varandra... Hihi! Det är skit trist för helgen då vill man ju mysa HELA dagarna tillsammans, men det e ju goa pengar o de är välkomna... Ska ju snart på tjej tripp, o vad kul det ska bli :) önskar verkligen att jag o per kunde få vara själva en helg! Åka någonstans o bara "va". Men inget spa för per tycker att det är varmt i bastun och bubblar i badkaret :) vilken tok som inte gillar spa! Det är något jag kan sakna mkt, tid med bara Per! Vi pratade om bio för ett tag sedan o minns inte när vi sist var i väg o kollade, men vi har för oss att vi har varit på bio! Kanske kan önska mig barnvakt under en helg (weekend) i 30-års present ;) tänk vad härligt att låna/ hyra en båt, tänker ofta på de dagar som vi var ute!

Till min älskade:

http://www.youtube.com/watch?v=ERURS5BalaQ&feature=youtube_gdata_player


Lite bilder från helgens lördag! I fredags möte vi Annika o Bullen på gatan o eftersom det var våffeldagen blev det våfflor (sen hade jag sjukt ont i min mage hela kvällen :( men det är en annan historia) när B och A skulle gå hem hade redan Alex o Liam somnat men Colin satte på sig overall, mössa o skor på två sek och skulle mee! O han fick det <3 så han sov hos dom i natt! Tokiga unge :) han pratar mkt om A o B, fast det gör dom alla tre! I dag lördag kom Liam in vid 05:30 och sa att solen är uppe nu, mamma det är dags att gå upp! En inte lika road mamma sa att det kan vara natt o ljust med men L höll inte med så det var bara till att gå upp ;( sömnen lyser ff med sin frånvaro :(

Sen sovs det mellan 10-13, bada åt lekte, sen gick vi ut och åt kvälls/em mellis ute! Annika kom över en sväng!!

Nu ska jag sova för jag lär garanterat att bli väckt i min skönhetssömn!!

O kom i håg att ändra klockorn i natt,
Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar