FAMILJENBUS

onsdag, februari 9

Lite av allt

Ja! Tiden går har jobbat lite o träffat grannen mycket :) har våra spellkvällar o kaffe raster :)

Har ju stått på loppis men det var ingen höjdare! Inte där bara massa dum snåla människor dom gav skamm priser! Hade ca 12 barnjackor med mig satte 20kr st och de tyckte att det var dyrt!!! Har bl.a. En jätte fin brun dunnjacka stl 80!! Men de var inte kloka! Inte ens 10kr plagget, hade tänkt 20kr! Annika sålde en damjacka för 5 kr o tom den skulle dom pruta på!! 3kr!! Hon stod där säkert 10 minuter men Annika sa till henne då skänker jag den Hellre till välgörenhet!! :) har som sagt massa jackor o kläder från stl 56-80 intresserade av något så hör av er så kan jag lägga ut lite på bloggen!!

Fotade Liam när han myser med sina syskon! Det är mesta dels bråk men mys det händer det med! Oftast är det ju tvillingarna dom bråkar med varandra Liam är ju lungnet själv!

Söker efter en ny mappkalender verkar omöjlig att få tag på!! Finns inte i Jönköping, Linköping el Ullared :( ser ni en så köp en till mig! Känner mig vilsen utan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar