FAMILJENBUS

lördag, januari 22

Linköping!

Tog en tripp med Annika till Linköping, resan dit var ett kapitel i sig, nära döden upplevelse, några mil hit och några mil dit, västra, östra, norra men var fan är södra? Industriområde, sjukhus? Men var är södra igen? Men vi skyller på att det är dåligt skyltat i linköping :) Hihi! Men det var sjukt dåligt med skyltar!! Nåja! Vi kom in och det visade sig vara världens bästa läkare :) skämtsam och glad, positiv och rättvis! Han sa att han kollat på foto han klämde och kände och sa att det buktade ut ganska mycket! Musklerna går inte att träna ihop! Jag är beviljad operation :) Men jag måste gå ner 5kg till! Men jag vill gå ner 10kg, så jag skulle ringa dit när jag var färdig, då får jag en ny tid för undersökning och bokning av operation! Så sköter jag mig blir det operation i slutet av året :) woohoo !!

Så nu blir det gi och träning för hela slanten!!

Efter besöker tog vi oss till linköpingstad och gjorde stan :) Annika köpte skit snygga kläder och jag gjorde lite fynd 3st tröjor till mig + två
Mössor för 80kr! Åt lunch och drack kaffe!! Hade en super mysig dag!!

2 kommentarer:

  1. Haha :) vilken resa. Men det är ju inte lätt att veta åt vilket håll söder är..hihi och du håller kompassen upp o ner..
    men roligt hade vi när vi väl kom fram genomsvetta o fick andas ut med en härlig dag på stan.

    SvaraRadera
  2. Och vilken underbar läkare :) det här kommer gå kanon bra..Han var ju smålänning med.så det kan ju inte bli bättre, hihi

    SvaraRadera