FAMILJENBUS

lördag, januari 8

En liten kisse på besök..

Igår när vi skulle åka till jobb stod det en liten kisse vid dörren dom var jätte kelig! När vi kom hem igen vid 18:30 stod liten kisse kvar och mjamade och var alldeles frusen! Gick jag en meter gick han han meter! Dörren var öppen men han gick inte in förrän jag gick in! Pratade lite hur vi skulle göra men stackaren mjamade av hunger och det var så kallt ute så vi gav honom mat! Han kom till ro fort, kelade med både barn och oss! Satt vi inte i soffan o mös mjamade han! Jag sa till Liam att kissen är lite rädd han vet ju inte vem vi är då satte han sig ner och sa: kissen...Liam heter jag <3 kom så ska vi mysa i på mitt rum!

Katten har halsband, är kastrerad och troligtvis vilse! Var lire rädd för att han skulle kissa o bajsa inne men han fick följa med ut i bland och det var som att gå ut o gå med en hund höll sig nära! :) i natt har han sovit hos oss o sängen och i morse mjamade han vid dörren, gick ut och kissade och ställde dig vid dörren och ville komma in igen! Fyllig kisse :)
världens mysigaste katt och såååå kelig, verkar vann vid barn! Gömde dig inte en endast gång utan gick omkring som en familje medlem! För en stund sen ville han ut igen och nu har han inte kommit tillbaka!! Men jag kan ju inte låta bli att titta efter honom!! Vilken katt... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar