FAMILJENBUS

tisdag, november 23

Utlovade bilder!

Lovade mamma/mormor att jag skulle sätta ut lite bilder på barnbarnen! Och här kommer dom!! Det är lite blandat , snöbollskrig med Annika Frida o Sofie! Barnen och jag med tycker det är så kul att leka/träffa dom :)
Liam är pirat som han nu pratar mycket om och dinosaurie är oxå favorit!!
Leker med lera tycker alla tre om men mest Colin som bara hinner ur säng sen säger han leja.. Så då får de leka o jag dricker kaffe :)
Alex som inte vågade stå i snön innan går o står nu alldeles själv :) han kastade även en snöboll! Duktig kille... Hihihi!!
Plåster fotot visar vaccination i dag på BVC, de hade så ont de små liven i kväll att de inte kunde gå :( fick Alvedon innan de la sig hoppas att de hjälper! Colin är 85,5 cm och Alex 88cm de vägde hammm 12,6 på Colin Alex minns jag inte men det var ungefär samma! (per besiktigade honom)
Alexandra hjälper mig att byta blöjor på colin o Alex :) vilket de nog alla tre tyckte var jätte roligt!
Ja! Det var lite om bilderna!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar