FAMILJENBUS

onsdag, november 10

Lite av varje!

Dags för en liten uppdatering tänkte jag! I fredags kom Bullen o Annika över vi spelade spel sen kom Sofie o tog över o Bullen kollade på idol med Liam!! Lördag fortsatte per ute på bygget påkvällen kom Bullen o Annika på lite middag! Kl 21 slängde jag o per oss i soffan o skulle komma film vi båda somnade till 22 nyheterna :( söndag började vi med att titta på draktränaren sen fortsatte per där ute! På kvällen åkte jag för att jobba natt! Måndag sov jag, tis sökte jag lite jobb o sov lite för att jobba i natt!! Imorgon blir det sova o på torsdag blir det att leka i snön med barnen o Annika ( om det är snö kvar då) Colin skrattar så hjärtligt när han går runt i snön :)

Liam har ritat sig själv på dagis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar