FAMILJENBUS

torsdag, september 16

Väntan är lååång!

Igår ringde jag igen till receptionist jobbet, o jag fick komma på intervju! Kändes super bra när jag gick där ifrån och han var lätt att prata med!! Nu hoppas jag och hoppas lite till att jag blir den lyckliga som får jobbet!! Jag villllll!!


Tandsköterska och receptionist

Praktikertjänst AB

Publicerad: 2010-08-30, Annons-ID: 1749051

Jönköping   (Kommuninformation)1 plats 
Sista ansökningsdag: 2010-09-29 

Tandläkare Erik Lipcsey och Jeff Sultan söker en tandsköterska på 30 tim alt 40 tim. Vi söker också en receptionist-sterilbiträde 30 tim alt 40 tim. Receptionist med viss tandvårdsvana. Varje team består av två tandsköterskor, en tandhygienist och en tandläkare. Vissa arbetsuppgifter utförs delegerat, i övrigt vanliga tandsköterskeuppgifter. Implantatkirurgi utförs på kliniken tillsammans med spec.tandläkare. Vår mottagning består av fyra behandlingsrum, sköterskeexpedition, väntrum-reception. Kliniken är belägen helt centralt i Jönköping med närhet till kommunikationer. 

Kram

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar