FAMILJENBUS

tisdag, juni 15

Måndag...

och jag har fått ont i halsen =( Alex hade feber i helgen och i dag (mån) fick Liam 39,5 i feber...och nu verkar det som om det är min tur.. Blir en tuff dag i morgon. Eftersom Liam är sjuk får han vara hemma. Per hade viktigt möte och kunde inte komma hem förens runt 15:00 så efter det får jag sova. Men tvillingarna får gå på dagis så jag kommer förhoppningsvis ligga och vila lite med Liam framför tv:n. Sen ska jag ju jobba på natten igen!

I helgen har Per varit och jobbar och jag och barnen har varit i Örebro och hälsat på Madde och barnen. Mycket mysigt förutom SKIT väder. Regn och blåst. I söndags tittade äntligen solen fram ås då var vi ute. Madde har både tjurar, hästar, höns, katter och hundar och Liam har fått hjälpa till..en riktig bona pojk =)

I veckan som kommer händer inte någon speciellt trots att det är något bokat varje dag... jobb, jobb möte och jobb igen.

Snart är det midsommar och planeringen inför detta måste med göras..

Bilder kanske kommer i morgon under dagen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar