FAMILJENBUS

tisdag, juni 1

Ännu en tisdag har snart passerat..

I dag är det desperate =) Längtar! Tycker både det och gray är så himla bra! Så tis och ons kl 21 är tv:n MIN, annars tittar jag väldigt sällan på tv.

NU vet vi hur Colin tar sig ur sängen..han slänger helt enkelt över ena benet och svingar sig över. Helt otroligt om jag själv får säga det. Han är makalös. Men han gör det varje fall på "rätt" håll, så benen kommer först och gör dom inte det så faller han automatiskt med benen neråt. Så det är ju bra. När det var dags för välling i dag sprang han in och började klättra I sängen med..men han lyckades inte. Ja..han e inte riktigt klok =) Innan han fick välling sprang han i väg och samlade in alla snuttefiltar och delade ut till rätt person *sötis*

Liam har haft gårdsfest i dag på dagis. Det bjöds på en aktivitetsrunda sen på skön sång =) Mysigt hade vi.

Puss och Kram

1 kommentar:

  1. Har är en riktig liten busunge, men samtidigt så jättesöt som tänker på sina syskon så dom får sina snuttefiltar. vänte tills Alex också börjar klättra hi hi kul. Det verkar gå jättebra för alla tre på dagis och det är kul att dom trivs. Pussa alla tre fån mig. Skickar en Jättestor Kram till mina tre busungar.

    SvaraRadera