FAMILJENBUS

måndag, maj 24

En söt liten sjukling..

Åkte med in i morse till körsklan, tänkte att sova kan jag göra lite senare efter lunch. Hann med ganska mycket så nu är Fas, A,B,C och Fordon klar. Är nu på Repition sen är det ytterligare 3 pluttar som ska bli gröna. Sen vet jag inte..Ska man vara redo för teori provet sen? Nåja körningen dröjer innan ja blir klar med den. Helt värdelöst att INTE kunna köra hemma. och jävl-t dyrt. Möte sen upp Stubb och Pelle för lunch då ringer telefonen. Det är dagis, Colin har 39 graders feber =( Så vi bryter dagen och kör och hämtar barnen. Tänkte jag skulle lagt mig en stund efter 15 minuters sovande blir jag väckt av Liam *suck* och kan inte somna om. Nu börjar jag snart jobba...

I morgon har Pelle ett viktigt möte så jag ska vara vaken tills 12 då kommer Per hem och jag får gå och sova... Tänk om mormor/farmor hade bott närmre.

Kram

1 kommentar:

  1. Om ni kör ut barnen hit kan vi passa dem en stund om du och Per vill övningsköra.. Men inte innan helgen bara för jag är gräsänka... Nångång kan vi komma ut till er och passa dem också så ni kan köra.. Just let me know in time :)

    SvaraRadera