FAMILJENBUS

onsdag, mars 24

Uppdatering från oss...

Lovar att jag SKA bli bättre på att uppdatera... hinner jag inte på dagen så ska jag varje fall ta mig i kragen och skriva ett par rader på kvällen när barnen sover...det tar ju inte så himla långtid....så ja! ni där hemma jag ska bli bättre =)

Det har inte hänt så mycket i veckan...det har varit plus grader ute så regent har varit och hälsat på =( I måndags var familjen tvillingvärdarRyhov...det är så himla kul att vara där och se de försväntans fulla föräldrarna och få svara på deras frågor...en fråga som ALLTID återkommer är...Vilken bil har ni?
Nu är det så fantastiskt att vi kommer att få vara tvillingvärdar igen i Maj. Det ser vi fram emot.

Söker jobb...håller tummarna för ett jobb jag gärna vill ha...

Nu har barnen vaknat så nu är friden slut...
Höres...
Sitter alltid i leklådan numera..
Bygger klossar

Koncentration

Målar fint fint
Tacos -Liam favorit
Mmmmm

Bara jag

Jag och trollen

Jag och Alex
Jag och Colin

*Ska försöka få ett med Liam med*


1 kommentar:

  1. Så fina de är, dina barn :)

    Visste inte att där fanns en krok som man hänger gladögonen på. Fräckt :) Nu ska jag bara hitta nånstans att hänga upp den me.

    SvaraRadera