FAMILJENBUS

fredag, mars 19

Fredags mys! (gårdagens inlägg idag)

Fredag och mys i mängder ska det bli =) och jag ska synda..såååå gott. Men jag är så mätt (sån tur är) efter maten så det blir kanske bara liiite godis!

Har hittat 2 fina odd molly jackor...vill ha...visst kan jag vara värd en efter -10kg?? Jag är ju snart där...lagom till våren börjar komma... =)

Mormor har ju varit här..snart 3 veckor =) Mysigt. Men nästa vecka åker hon hem =( hur ska jag klara mig.. Tack snälla mormor för ALLT som du gjort för oss dessa veckorna...

Dagarna har gått..jag har passat på att nyttja morgonen till att springa nu när mormor har varit här. Sen har vi ätit frukost, lekt och busat!

I kväll har vi gottat oss i Tacos och nu blir det ostbricka och godis..och SÅ ska det låta!


Trevlig helg!!
Kram

Gubben i lådan

Alex väntar på andra sidan dörren att mamma ska komma hem från sin jogging tur
Avlopps rens
Colin pratar med sin mormor
En till gubbe i lådan =)
Alex kan med..

2 kommentarer:

  1. Här händer det mycket! Kul att se din blogg och få en liten uppdatering! :) Ha det fint! /Elin (SC)

    SvaraRadera
  2. Tack för att du lägger upp kort så vi kan följa de små pågarna, saknar er alla. Kram Mormor/Mamma

    SvaraRadera