FAMILJENBUS

tisdag, januari 12

NOVEMBER

NOVEMBER

Tvillingvärdarryhov.himla mysigt det var att se alla gravida och förväntans fulla mammor och pappor. Så mycket frågor och så mycket man kunde dela med sig av =) Ju mer jag tänker på det ju mer känner jag att jag verkligen vill bli barnmorska! Vi firade Per på farsdag, med paket och raclette. Och en jätte fin (hihi) tårta. Vi lämnade bort tvillingarna tor-lör. De följde med Madde och stubb med hem till Örebro. Kändes konstigt men skönt och väl behövligt! Jag och per hade jätte mysigt med Liam! Bio, mc donalds mm. Åkte sen till örebro. Jätte mysigt även där. Liam var hos tandläkaren som tyckte att han hade fina tänder och att nappen släpper han när han är redo! Bvc-tanten kom hit på 3-års kontroll! Jag drog ut min visdomstand...



Mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar