FAMILJENBUS

måndag, januari 11

JULI

JULI

Mycket bilder i Juli och mycket trevligheter...I love semester =)



Semester, semester =) Åkte en vecka till värmland, träffade Fam. vallström och paddlade kanot. Åkte till Göteborg och träffade mamma och Tulle. Gick på Liseberg och sov på Scandic. Mys! Åkte till malmö , Elin var med i talangjakt, gick på Tosselilla med Fam Haller/Nilsson jätte mysigt. Min pappa var barnvakt till tvillingarna Blev HUS ägare av Paradiset (vårt hus) Åkte hem Fam Haller/Nilsson kom på besök alltid lika roligt och mysigt längtar efter att dom ska komma igen! Jag var och fick massage och bubblade bubbelpool.



Paddla kanot

Lagade kål bulle i värmland


Vollybolltosselilla

Karusell på Tosse


Min söta mor och jag

Elin sjunger En helt ny värld, och VISST var hon verkligen parkens STJÄRNA!


Hihi

Grillkungen och även min bästaste bror Paul

Annie ska ta sig en simtur i vättern



Scandic i Göteborg, frukost *mums*

Alla flydde Liseberg men inte Liam =)


Liam på hotellet


Ännu en härlig vätter dag

Max och Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar