FAMILJENBUS

måndag, december 7

Ny vecka...igen...

Då har vi åter måndag igen.. Har velat ladda upp lite filmer att visa men det bara står och tuggar sist hade det gått 2 timar så då stängde jag den..men jag ska lägga upp från mobilen men då kan det tyvärr bara vara 13 sek klipp.
I lördags hade vi kalas. Mycket trevligt! Liam fick Woddy docka och ler-sett av Madde och Stubb och en traktor av Familjen Peter och Anki. *tack för de fina sakerna* Till middag serverade vi Potatisbakelse med chilimarinerad fläskfile, rostade rotgrönsaker och limesås. Blev jätte gott...alltid gott med grillat =) Efterätten var Panacotta. Liam är inte jätte förtjust i tårta så panacotta var bättre...
Efter att gästerna gått hem somnade barnen och Madde och stubb stannade kvar vi spelade lips tills klockan var 02:30 sen kom Liam upp och sa godmorogn så då var det bäst att gå och lägga sig =)
Igår tog vi dagen verkligen i söndagens tecken..Vi vaknade vid 08:00 jag låg kvar en bra stund och drog mig. Sen gick vi upp åt frukost och jag dammsugade av hemma. Sen gick jag och alla barn och la oss och sov middag *myz* när vi vaknade tog vi en promenad somnade barnen och gosade upp oss i soffan och kollade på film!

Traktor från Fam Peter och Anki. Woody och lera av Stubb och Madde

Potatisbakelse



Chilimarinerad fläskfilè, Före och efter grill

Liam kör 4-hjuling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar