FAMILJENBUS

torsdag, december 3

Lite festligheter...

Då var det dags för lite uppdatering!

Tisdag hade jag knatte, fnatte och tjatte hemma. Tog det lugnt i största allmänhet. Pelle hade mycket på jobb så han kom inte hem förren klocka var 19:30...När vi hade lagt barnen så bakade jag. Bakade kladdekaka och Sofies goda chockladkola som Liam skulle ha med sig dagen efter att bjuda på hos Mimma. Det blev jätte gott och chockladkolan var verkligen jätte lätt att göra, tack Sofie för det goda receptet.

















Igår fyllde som sagt vårt troll redan 3-år, stor kille. Minns förlossningen som igår..minns den bättre än tvillingarnas!
Dagen började med tomtebloss sång och paket, en lyftkram med fjärrkontroll. Liam sjöng med högt och glatt..sen blev det mimma, jobb och jag åkte in till stan med C+A, Köpte tre presenter till Louises bebis och två jätte fina heldressar till twinsen. När vi hämtade Liam visade han en polishelikopter som han hade fått av Mimma i födelsedags present *tack* och för att det skulle vara extra festligt hade de dagen till ära ätit på Mc Donalds =).






















Dressarna jag köpte *me like*




På kvällen forsatte paket öppnandet han fick en platta där man kan spika sin egenkonst. Svårt att förklara. Åt Tacos Liam tycker det är gott med plock mat. Sen nattade vi tvillingarna, plockade fram godis bordet och Liam fick sitt sista paket, Ice age 3 !! Så vi kröp upp i soffan och möz och kollade på film!











*****************************************************

Idag har vi köpt en resesäng till som vi ska ha ståendes i värmland. Köpte den för 125kr på blocket lagom tycker jag =)
Snart kommer Stubb och Madde, Cilla (voven) ska bo hos oss i helgen *myz*



Lite blandade bilder










Alex så trött att han somnade när jag tog på mig...










Ja....faktiskt Colin med...













Liams advents ljus...nu har ned räkningen börjat =)










Min fantastiska morgon vy....Morgonstund HAR guld i mun....

Sist men inte minst så ska jag bjuda på en liten historia =)

Det var en björn, ett lejon och en gris.
Björnen sa: - "Om jag morrar, så skakar alla av rädsla!"
Lejonet sa: - "Om jag morrar, så flyr alla av skräck!"
Då sa grisen: - "Det är väl inget! Om jag nyser, så går hela världen och vaccinerar sig!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar