FAMILJENBUS

tisdag, december 22

Julstök = julbök ...


Ja! Så är det faktiskt. Kl är snart 2, allså mitt i natten, har bakat kanel hjärtan som inte var speciellt lätta, mina snöbollar fick jag slänga tog 6dl kokos skulle varit msk! Kolorna blev jätte goda men svåra de med. Mjuk choklad kola har jag med bakat, de blev super även med plastefolie ;-) packat o nästan köpt alla julklappar. I dag råkade jag ut för en knäpp sak, någon stal min kundvagn inne på öb, jag letade o letade men den var borta. Kan ju vara lite förvirrad. Skulle gå ut för att hämta ny o börja om då stod den där utanför med alla mina varor i...ärlig som man är går jag in o betalar! När jag sedan stod i kom det en utvecklingstörd kille o ställde sig bakom, då ser jag att han har min ica vagn .10.a i handen...tjuven är hittad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar