FAMILJENBUS

torsdag, december 10

I morgon..

kommer MAMMA och TULLE..äntligen =) Ska verkligen bli jätte mysigt! Har beställt rökt röding som vi ska myza på..Liam ska gå Lucia tåg med dagmamman..lite kort spel...osv ska bli jätte kul! *längtar*
Igår var jag i stan med madde, vi fikade och kollade lite i stan. Jag köpte ett par jätte fina nya mjukis skor.. När vi hämtade Liam hade han ett paket som han gjort hos mimma där det stod God Jul till mamma och pappa *nyfiken* vad det kan vara för fint han har gjort! Sen hade han även gjort en jätte fin ljuslyckta..
För att göra en lång historia kort...Farbror Polis stoppade Per och sa ajaj inte får du köra så här, då fick Per lite körförbud, Per noga som han är plockar fram sina papper och läste högt och sa sen, HA vad var det JAG sa!! Åkte till en annan farbror polis på stationen, visade polisen sina papper då sa polis, inte olovlig körning här inte, så Per kan numera köra! (tack o lov för det =))
Puss och Kram


Madde och Liam bakar Lussebullar, ni ser även Cilla som e lite sugen och en nyfiken Colin..
Va? Nej! Jag har inte smakat =)

Mina nya fina gose skor
Paket och lykta från Liam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar