FAMILJENBUS

måndag, november 2

Måndag igen!

Då var det måndag igen. Det var längesen som jag skrev sist detta beror på att vårt mobila internet gick sönder så nu har vi äntligen beställt ett hem och när det kommer så kommer vi även att få ett nytt hem nummer! Bra va :-D men jag har lagt upp en massa bilder och det sägs ju att bilder säger mer än 1000 ord. Efter att liam var sjuk blev per sjuk sen jag och sen tvillingarna, sen liam igen... Var i malmö i helgen då blev tvillingarna gnälliga och colin skiter värsta tand bajset och sover om nätterna gör de inte heller...men idag kom en liten utdelning, två små tand toppar sticker fram i colins mun...:-D kalas var vi på i lördags, mkt trevligt! Sen i söndags bjöd mormor på mat, jätte gott. Jag och per passade på att åka till ilva och kollade möbler. Ska bli kul när det är dags att inreda. Hittade dröm köksbordet och snygga chasterfield möbler. I dag har vi varit värdpar för andra blivande tvillingföräldrar. Mkt skoj. Alex satte en legobit i halsen, mindre skoj. Nu håller jag tummarna för att tvillingarna o liam vill sova när vi kommer hem för jag e helt slut.
Måste tipsa om en helt underbart vacker låt: Perikels och anna - finns det någon annan nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar