FAMILJENBUS

fredag, november 13

Liam mys

Det var ett tag sen jag skrev sist jag har inte haft tid att sitta ner. Bloggar nu från mobilen annars kommer det inte bli i kväll heller. Farsdag blev lyckad. Per jobbade halva dagen men när han kom hem väntade liam med ett paket - hugo boss pharfym och deo. Sen kom stubb och Madde och gjorde oss sällskap, vi rackleta. Mkt gott. Sen fick per leta paket :-D första lettråden fanns i ett kuvert under stolen sen fortsatte det till, tvättmaskin, bokhylla, spis, kyl osv. Sista lettråden var ett paket fylld med små rullade lappar här skulle han hitta ett hjärta som inte slog (se bild) presenten var prem. På triss. Sen blev det tårta. I veckan som gått har jag träffat madde, en jätte gullig tjej som stubb har träffat. Sen har vi träffat soffan och gått runt munksjön, efter halva vägen hängde det massa nappar och leksaker i ett träd från folk som hade tappat längst med vägen, coolt tycker jag! Torsdag kväll packade jag tvillingarnas saker, dom har följt med stubb och Madde hem till Madde och ska vara där till på lördag då vi åker dit och stannar till söndag. Så vi kommer att ha liam tid. Det har varit jätte mysigt och nu sitter han förhoppningsvis lika nöjd över dagen som jag. Vi började dagen med att pelle fick sova och gud så skönt det har varit att få sova en hel natt. Jag bäddade ut i v.rummet så jag och liam låg där och kollade på bulibumpa. Kl 12.30 var vi hos tandläkaren. Liam gapade och tandläkaren tyckte liam hade mkt fina och rena! tänder. Efter det somnade liam i bilen och jag passade på att äntligen få mitt hår klippt. :-D sen bar det av till max hamburgar rest. Liam åt med god aptit, sen vidare till sf bio. Och wow wow så mkt wow och titta det var där. Vi tittade på upp, popcorn och läsk fanns självklart med. Liam satt fint och stilla i 2 tim. Han tyckte den var spännande men lite otäck med. Efter bion åkte vi till babyproffsen och tittade på leksaker, liam körde bil och vi köpte ett memory spel. Sen bar det av till max igen för kaffe,Hallonpaj och mjukglass. Nu närmar vi oss hemma och liam sover gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar